Greg: Kad sam vidio reprezentaciju Jugoslavije, osjećao sam se kao u prodavnici slatkiša


“Vidio sam Jugoslaviju sa Divcem, Rađom, Kukočem i pitao se zašto ti momci nisu u NBA”, rekao je trener San Antonija
Greg: Kad sam vidio reprezentaciju Jugoslavije, osjećao sam se kao u prodavnici slatkiša.


Trener San Antonija Greg Popović rekao je da širom svijeta igraju izuzetno kvalitetni košarkaši i da su oni tokom istorije značajno obogatili NBA ligu.

Legendarni stručnjak, koji je poznat kao neko ko voli da radi sa igračima koji nisu iz SAD, posebno je naglasio košarkaše sa prostora bivše Jugoslavije.

“Mnogo dobrih igrača igra u svijetu, to sam shvatio još osamdesetih godina. Na Evropskom prvenstvu sam gledao sve utakmice, vidio sam Ruse, ali i Jugoslaviju sa Divcem, Rađom, Kukočem. Osjećao sam se kao u prodavnici slatkiša i pitao se zašto ti momci nisu u NBA. Kasnije je svima bilo jasno koliko su obogatili NBA ligu”, rekao je Popović.

Iskusni trener, koji je porijeklom iz Kuča, vodi San Antonio Sparse od 1996. godine. Od tada je osvojio pet NBA prstena, a veliki doprinos tome dali su košarkaši koji ne potiču iz SAD, a najveći Francuz Toni Parker i Argentinac Manu Đinobili.

Doduše, i Tim Dankan je sa Američkih Djevičanskih Ostrva, ali je rastao u SAD.

IZVOR: standard.co.me



  • Zapratite Jugosloveni objave na facebooku, kliknite OVDJE, ili na link Jugoslaveni. 



Primjedbe