HARIS DŽINOVIĆ: TITO JE ČUDO, OBOŽAVAO SAM GA!



POPULARNI PJEVAČ GOVORI O NAŠEM MARŠALU.



NOVINAR: Harise, da li si volio Tita?

DŽINOVIĆ: Tito je čudo, obožavao sam ga. Meni je u tom sistemu bilo jako lijepo, rodio sam se u njemu, imao sretno djetinjstvo, imao sretnu mladost, bio, nako, solidan građanin koji se ponašao prema svim zakonima i pravilima igre...

Ja i sad kažem da sam za vrijeme Tita živio potpuno bezbrižno, što sa današnjih pozicija cijenim neuporedivo više nego tada. U to vrijeme takav život je bio nešto uobičajeno. Uostalom, u svakoj normalnoj civilizaciji logično je da živiš bezbrižno, a državni aparat je tu da ti to obezbjedi. Kad imaš psa, da bi ga zaštitio od hladnoće, sagradiš mu kućicu.
Prema tome, državni aparat treba da štiti cjelokupno stanovništvo, jer, konačno, ono i nosi društvo. U tom sistemu, a u odnosu na poslednju dekadu, svi mi smo živjeli izuzetno dobro. Bilo je mnogo više posla, puno para i, ponovo se na to vraćam, bili smo bezbrižni.
E, onda se desilo to što se desilo.
Napravljena je velika glupost, posijano je ogromno zlo.





Primjedbe